Så här blir du kund hos oss

Vad roligt att du är intresserad av att bli del i Sveriges största kretslopp inom dagligvaruhandeln och restaurang & storkök. Du gör en insats för både miljön och dina anställda! Att bli kund hos oss är enkelt. Kontakta oss nedan så tittar vi på hur en lösning för just ditt företag ser ut.

1

Kundunderlag & avtal

Om du klickar på bilden nedan kan du ladda ned ett kundunderlag. Fyll i och skicka det till kundservice@retursystem.se. När vi tagit emot det ifyllda kundunderlaget skickar vi en inbjudan att signera avtalet elektroniskt via SignR. Om du vill returnera använda lådor och pallar eller om du arbetar i butik ska du inte fylla i kundunderlaget - kontakta oss på tel: 019-33 37 22 eller kundservice@retursystem.se så hjälper vi dig.

2

När avtalet är signerat

När avtalet är signerat skickar vi inloggningsuppgifter och instruktioner till vår kundwebb. Här beställer du lådor och pallar, bokar returer, samt administrerar lastbärare i ett enda system.

Vad kostar det?

  • För våra returlådor och returhalvpallar betalas en användaravgift plus pant.
  • För returhelpall betalas dygnshyra plus användaravgift och eventuell tvättavgift. Helpallarna är inte belagda med pant.  
  • Ladda ner prislista

 

Vi följer GDPR

Vi följer Dataskyddsförordningen GDPR. Du har alltid rätt att få ta del av den information som har registrerats hos oss. Om den är felaktig, ofullständig eller irrelevant kan du begära att informationen rättas. Du har alltid rätt att utan anledning begära att informationen raderas. För mer info läs våra Integritetsprinciper som du hittar här.