Så här blir du kund hos oss
Vad roligt att du är intresserad av att bli del i livsmedelsbranschens cirkulära system. Våra pallar och lådor hanteras såväl i dagligvaruhandeln som inom restaurang och storkök.
Att bli kund hos oss är enkelt. Kontakta oss så tittar vi på hur en lösning för just ditt företag ser ut.
Vi kommer kontakta er så fort som möjligt för att hjälpa er vidare.
1. Kundunderlag & avtal
För att bli kund fyller du i vårt kundunderlag genom att följa länken nedan. När du har fyllt i underlaget skickas det till oss för granskning, vilket inkluderar en kredit- och säkerhetsprövning. Efter godkännande skickar vi en inbjudan att signera avtalet elektroniskt via Scrive.
Om du har frågor om underlaget eller andra frågor relaterade till att bli kund, så kontakta oss på telefon: 019-33 37 22 eller kundservice@retursystem.se så hjälper vi dig.
2. När avtalet är signerat
När avtalet är signerat skickar vi inloggningsuppgifter och instruktioner till vår kundwebb. Här beställer du lådor och pallar, bokar returer, samt administrerar lastbärare i ett enda system.
Vad kostar det?
För våra lådor och halvpallar betalas en användaravgift plus pant.
För Helpall grå betalas dygnshyra plus användaravgift och eventuell tvättavgift. Helpallarna är inte belagda med pant.
En komplett prislista hittar du inne i vår kundportal eller via kundservice.
Vi följer GDPR
Vi följer Dataskyddsförordningen GDPR. Du har alltid rätt att få ta del av den information som har registrerats hos oss. Om den är felaktig, ofullständig eller irrelevant kan du begära att informationen rättas. Du har alltid rätt att utan anledning begära att informationen raderas. För mer information - läs våra Integritetsprinciper som du hittar här.