Så här blir du kund hos oss
Vad roligt att du är intresserad av att bli del i livsmedelsbranschens cirkulära system. Våra pallar och lådor hanteras såväl i dagligvaruhandeln som inom restaurang och storkök.
Att bli kund hos oss är enkelt. Du gör en insats för både miljön och dina anställda!
Kontakta oss så tittar vi på hur en lösning för just ditt företag ser ut.
1. Kundunderlag & avtal
Fyll i och skicka det till kundservice@retursystem.se. När vi tagit emot det ifyllda kundunderlaget gör vi en kredit- och säkerhetsprövning och efter godkännande skickar vi en inbjudan att signera avtalet elektroniskt via Verified. Om du vill returnera använda lådor och pallar eller om du arbetar i butik ska du inte fylla i kundunderlaget - kontakta oss på tel: 019-33 37 22 eller kundservice@retursystem.se så hjälper vi dig.
2. När avtalet är signerat
När avtalet är signerat skickar vi inloggningsuppgifter och instruktioner till vår kundwebb. Här beställer du lådor och pallar, bokar returer, samt administrerar lastbärare i ett enda system.
Vad kostar det?
För våra lådor och halvpallar betalas en användaravgift plus pant.
För helpall betalas dygnshyra plus användaravgift och eventuell tvättavgift. Helpallarna är inte belagda med pant.
En komplett prislista hittar du inne i vår kundwebb eller via kundservice.
Vi följer GDPR
Vi följer Dataskyddsförordningen GDPR. Du har alltid rätt att få ta del av den information som har registrerats hos oss. Om den är felaktig, ofullständig eller irrelevant kan du begära att informationen rättas. Du har alltid rätt att utan anledning begära att informationen raderas. För mer information - läs våra Integritetsprinciper som du hittar här.